Oamenii care curăță colonul au umplut ventilatorul de rahat

Preambul: m-am săturat și eu de subiectul ăsta puturos, dar nu pot lăsa lucrurile astea să se întâmple fără să vă spun. Am și un articol mișto pe țeavă, promit.

Când am primit amenințarea de care v-am spus in articolul anterior am crezut că totul era doar o prostie seacă intenționată să mă sperie și să îmi colorez chiloții pentru că m-a contactat un avocat.

Din fericire, colonul meu era mai solid de atât, m-am abținut grațios și  am contactat niște prieteni pentru sfaturi și susținere. Și mi s-au oferit din plin, m-au pus în legătură cu avocați care au râs de scrisoarea ridicola a personajelor și în special de baza lor legală.

Din păcate pentru ei, prietenii mei au site-uri respectabile cumpărate și înregistrate cu nume reale. Și astăzi, pe principiul “salvezi un câine de la înec și el te mușcă de cur” au pățit ceva mai nasol decât mine: o scrisoare reală pe adresa de acasă.

Ba chiar au primit amenințări suplimentare pentru că au făcut o postare mai detaliată și mai inteligentă decât ce am scris eu.

Și uite așa acest joc de-a urmăritul anonimului pe internet se transformă în ceva real ce s-ar putea solda cu mult timp pierdut în tribunale de către oameni cu bun simț și spirit civic.
Cel mai amuzant lucru este că hornarii colonului puteau sa rezolve această problemă cu amândoi făcând niște lucruri simple: să producă dovada științifică că sforile numite placă mucoidă sunt ceva acceptat ca și o problemă reală de către medici nu de către vânzători plătiți precum stimabilul domn Mencinicopschi.

Atât eu cât și ei am fi modificat articolele în consecință și am spus asta și în comentarii de nenumărate ori.

Modul în care se comportă compania asta este de-a dreptul patologic. În loc să accepte criticile și să creeze un produs mai bun și să nu mai mintă consumatorii folosind termeni fără acoperire, s-a hotărât să oprească orice critică.

Dar articolele noastre sunt pe internet. Nu vor dispărea niciodată. Fiecare dintre cititori le poate copia, reformata și publica pe bloguri, pe forumuri, în tot felul de locuri. Articolul meu abia dacă a avut câțiva cititori, dar dacă începem o campanie de multiplicare a lui și a celui de la Medicologia, câți oameni o să-l vadă? Câți dintre blogării români au site-uri proprii și câți sunt anonimi ca mine? Câte scrisori de intimidare poate trimite o companie de avocati?

E interesant ca articolul meu despre Aqua Carpatica a primit un răspuns direct de la directorul companiei (vedeți în comentarii) dar în nici un moment nu s-a ajuns la amenințări sterile și scrisori de la avocați. Avem chiar un gentlemans agreement.

Asta pentru că o companie care înțelege cum să vorbească cu criticii știe că uneori îi poate transforma în suporteri. Companii din industria tehnologică fac asta zi de zi, inglobează feedback-ul primit de la consumatori și le vând un produs mai bun.

Așa că dragă companie, sunt gata să mă transform în suporter și să sterg/modific articolele curente despre voi cu o condiție simplă:

Trimiteti la adresa de email oindoiala@gmail.com un mesaj care să conțină rezultatele studiilor științifice făcute cu produsul vostru, cu protocol corect adica trial randomizat dublu orb. Studii publicate într-un jurnal științific recunoscut, care să fie consecvente cu consensul științific asupra acestui produs.

Și dacă vreți să fiu impresionat, declarația unui profesor doctor gastroenterolog și a unui medic legist că placa mucoidă există în stare naturală în corpul uman și că muesli-ul vostru este cu adevărat util.

(Sper ca vă dați seama că orice ajunge pe adresa respectivă va fi publicat aici. Să n-avem vorbe ulterior).

În rest, e destul de probabil să ne vedem în tribunal. Ah, și în caz că vroiați o dovadă că orice se publică pe internet o dată poate fi găsit pentru totdeauna, luați de aici: http://www.bzi.ro/atentie-la-detoxifiere-in-stare-critica-dupa-o-cura-de-colonhelp-video-288440
Cititori, nu uitați.

Puteți scrie email-uri companiei prin formularul de aici: http://www.colonhelp.ro/contact

Puteți să nu cumpărați produsele lor și să le spuneți de ce și anume pentru că își folosesc resursele financiare pentru a îi amenința pe cei care îi critică pe bună dreptate.

Puteți să le spuneți pe pagina de Facebook că acțiunile lor în justiție nu vor face decât să le păteze imaginea.

10 comments

  1. Am postat un link cu primul tau articol despre acei hornari pe peretele facebook-ul meu cu peste 1000 de “prieteni virtuali”! Daca te mai supara astia cu colonul, o sa-mi fac timp (nu cred ca dureaza mai mult de 3 ore) sa postez link-uri pe fiecare profil al celor 1000 de “amici virtuali”! Dupa aceea le voi trimite un email cu dedicatie speciala despre isprava mea fiindca vreau si eu sa fiu amenintat!
    Daca nu vor dori sa-mi trimita amenintarea, ii voi ruga frumos!

  2. E incredibil ce s-a intamplat. Halucinant… De ce nu ii dau in judecata toate companiile big pharma pe cei care raspandesc informatii false si denigratoare despre vaccinuri?? De ce nu ii da coca cola in judecata pe nutritionistii care spun ca nu e sanatoasa?? Cum ramane cu libertatea de expresie? Ce nemernici…

Leave a Reply